.

2010-07-12 ☆ 20:16:04
Mätt som satan!
käkat kött och klyftpotatis, blev inte kycklingsallad men vem deppar för det??
Det är såå fruktansvärt varmt ute, svettatack så fort man rör sig ju. Måste sitta inne och gömma mig från värmen, jätte roligt verkligen. Men ska ta en promenad senare i kväll när det bli liiiite svalare, måste verkligen ut och gå nu känner jag. Eller ja, ut och rulla kan jag väl säga. För så mätt som jag är nu kan jag rulla fram.

Annars så har jag inte gjort så mycket, jag och D vat till Ö&B förut för att kolla efter en sådan katt klätter/klös möbel som jag tidigare skrivit om men hitta ingen så vi köpte bara lite doftsaker och sånt, ni vet sådant man sprutar så det luktar gott. Var även in på skokanonen för att kolla efter skor, men gissa vad.. Jag gick där i från tommhänt :O
Inte för att det inte fans några snygga skor, men för att det var för många snygga.. Detta är ett stort problem när det gäller mig. Har jag för mycet att välja på skiter det sig bara. Så ska dit någon dag nu när jag kan gå runt lääääänge utan att D sitter ute i bilen och stressar ihjäl sig. På lördag förmiddag får det nog bli en tripp dit, ME LIKE!

Måste plocka iordning lite här hemma hos oss nu, det ser ta mig fan fördjvligt ut! Har ingen energi till något när det är så varmt. Ska inte klaga på värmen men innomhus kan det ju i alla fall vara normaltemperatur tycker jag?
Usch måste verkligen fixa detta nu, hur töligt det än är. Sedan ska jag ta en lång, kall och skön dusch.
NICE!
Får sätta lite fart nu känner jag.





KISSS AND LOOOOVEH





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0