.

2010-07-14 ☆ 22:21:03

TJENARE!

Svettig som satan, jobbade 10-20:00, kom hem och käkade, gick ut på en power walk och svettade ihjäl mig, nyss kommit in och satt min i soffan. PUST! Ganska jobbig dag måste jag medge. Men nu är det bara i morgon och fredag kvar, sedan laddar jag upp mig för sol, bad, utgång och en reält välbehövligt ledig helg. Fyfan va skönt det ska bli!

I alla fall så blir det inte så mycket mer gjort idag, mysa med mina 2 älsklingar, duscha ( ISKALLT ) och sedan krypa ner i sängen är vad som står på kvällens schema. Detta gillas till max, är så fruktansvärt trött just nu. Kroppen bara hänger på mig, ser ut som en jordsäck. Hur snyggt?

Gårdagen spenderades på jobbet, sedan kom Issa och Elena hit och vi körde på  en girlsnight. Käkade lite mat, kollade film och tjatade om allt möljigt, me like. Sedan begav vi oss ut till nyängen för att köpa matlåda till Daniel. SJÄLVKLART passade vi på att poppa lite musik och blev gaaanska taggade inför helgen. Issa ska dock inte med, som det ser ut just nu, men känner jag henne rätt så får jag snart ett mess som hon skriver att hon kommer. Eller? ;)



( OBS, checka min bränna efter mitt halsband. Kanske inte det snyggaste...)

Well, har inte mycket mer att berätta. I morgon tänkte jag ta mig ett dopp och vara ute i solen en lten stund när jag slutat. Ska även storstäda och tvätta på kvällen, så morgondagen är redan planerad för mig. Gillar att planera, är en riktig planeringsmänniska faktiskt. Jag kommer bli en sån där vuxen som kommer skriva allt i min kalender, det vet jag...

Nej nu måste jag hoppa in i duschen!

KISSSSSES


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0