.

2010-07-15 ☆ 18:30:41
Med min vanliga tur var det givetvis inte soligt idag när jag slutade i någolunda tid så jag kunde sola och bada, min vanliga tur vill säga. Men ska inte hänga läpp för det, helgen ska bli jätte fin sägs det i alla fall. Så håller tummarna och ber till gud att detta påstående detta stämmer!
Håller i alla fall på med tvätten nu.. Men städningen går det dock lite sämre med, det går skit dåligt för att vara ärlig. Känner verkligen inte alls för att städa nu, blääk! Men det kommer senare, blir alltid på städhumör på kvällen.

Idag har jag inte gjort någonting efter att jag kom hem från jobbet. Lagade mat men annars har jag bara slappat. Är såå otroligt trött denna veckan, det är helt sjukt.
Har försökt sedan Daniel kom hem att han skulle hänga med och köpa skor, men min skoälskande pojkvän vägrar så klart. Självklart blev jag såååå förvånad över att han inte vill med. NOOOOT! Så får dra in i morgon på förmiddagen, börjar ju inte jobba för ens 14:00 så har ju faktiskt lite tid över till annat i morgon. Detta gillas skarpt!

Sedare ska jag även ta mig en promenix igen, älskar att gå på kvällen. Det är ju 1000 gånger skönare än att gå runt som en yr höna på dagen. Och dessutom tycker jag att det är en mycket mer behaglig luft på kvällen.
Visst, morgonpromenader är inte heller helt fel. Men min röst läggr jag helt klart på kvällspromenaderna.


Föresten, den som inte provat denna underbart goda cider har verkligen missat något!
Jag köpte den ganska sent, men när jag väl smakat den blev jag helt besatt!
Den smakar jätte gott och dessutom är både färgen och flaskan snygg så det ger ju pluss i kanten ;)
Denna ska införskaffas i helgen, kan knappt bärga mig!
OJ! Tror aldrig någonsin att jag har varit så här övertaggad för helg haha.

Nje nu måste vi rusa ner till tvättstugan igen!


KISSSSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0