.

2010-07-18 ☆ 11:36:04
Hejsan!

Just marinerat kött och förberett lite saker till en potatissallad gjord på färskpotatis. Hur gott? Ingen bakfylle mat för vår del idag inte! Nej usch, bakfyllepizzan är god nääär man är bakfull. INTE ANNARS!
Annars så vaknade jag ganska tidigt idag pga att Skrutten absolut inte ville sova mer, så då fick jag tvinga mig upp ur sängen.

Well, gårdagen spenderades i alla fall på Score. Vilket var jätte kul faktiskt! Kunde lika gärna åkt till skruvstad med, men ville inte riskera detta med regnet. Men, det kommer fler park-dagar under sommaren så jag känner inte att jag har missat något jätte speciellt. Men nästa gång ska jag faktiskt dit, det har jag bestämmt mig för.
Hoppas att alla som var där hade jätte kul i alla fall!

Idag ska jag absolut inte göra någonting. Endast vara hemma och mysa med älsklingen som åker i morgon.
Men har ett problem, vet inte om jag har bokat tvätttid idag igen eller inte.. Måste gå ner och kolla detta snart.
Funderar på om vi ska försöka fixa några filmer och ha pirates of the caribbean maraton idag. Älkar de filmerna.
Mysigt att kolla på filmer som det finns fler delar av om man säger, på så vis vill man aldrig sluta att kolla och det blir bara mer och mer spännande för varje film man ser.

Ja, nu väntar en vecka med jobb måndag-fredag. Inte det roligaste kanske, men har ju i alla fall nästa helg ledig med. Måste vara största lyckan någonsin. 2 helger efter varandra som jag är ledig lördag-söndag. Ja, det är underbart! Men men att jobba är inte så farligt, inte direkt som att jag klagar den 25:de när lönen kommer. Ohnej, då är jag lycklig.. Sjukt att pengar kan göra en så lycklig.
Vissa säger att man inte kan köpa lycka för pengar. Till viss del stämmer det, men endå inte.
Säg efter en shoppingrunda på stan.. Du har köpt snygga skor, en ny jacka, kläder och smycken. Tro fasen att du är lycklig! Men, så klart fattar jag vad folk menar när de säger så. Men om man skulle se det från det andra hållet så stämmer det ju inte.

Well, nu har jag faktiskt inte mycket mer att skriva.
Funderar på att hoppa in i duschen och vänta på att det ska sluta blåsa så man kanske kan åka och bada lite. SKulle vara skönt faktiskt. FInns inget bättre än bad och sol :)


KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0