.

2010-07-19 ☆ 09:59:19
Godmorgon!

Sitter med slingmedel i håret, resultatet återstår att se.. Hoppas att det blir bra! Håller tummarna..
Gör blonda slingor, men som jag nämnt tidigare är det bara tillfälligt. Sedan ska jag bli svarthårig med klarröda slingor, hur nice? Kommer nog bli skitbra tror jag. Men detta sker inte förens i höst tror jag (om jag orkar vänta så länge) Har faktiskt varit sugen på det länge!

Ska hem till Skrutten igen om en liten stund, saknar han redan :( Sedan i eftermiddag bär det av till jobbet för att sedan jobba till efter 22:15 i kväll, JÄTTE KUL! Hatar kvällspassen.. Mycket bättre att jobba morgonen för då har man tid för annat under resten av dagen.

Annars så har jag inget speciellt planerat under veckan, ska jobbba hela veckan och sedan ska jag vara hemma och ta det lugnt. Håller tummarna för fint väder till helgen så jag och älsklingen kommer i väg på en tripp till kusten.

Oj, nu måste jag skölja ur färgen. STRESS!

KISSSSES




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0