.

2010-07-21 ☆ 16:14:16

HEJ!

Kom hem för inte alls längesedan och Skrutten har redan hunnit använda mitt ben som en klösbräda, spunnit runt i kattlådan så sanden sprutade över hela lägenheten, försökt äta upp data modemet, försökt äta upp min ring, ätit kiwi, sprungit rätt in i kylskåpet (varför stanna när kylskåpet stannar en liksom?!), vält ner en blommvas (den höll faktiskt) Ja, som ni märker har han gaaaanska mycket över energi att ta igen när jag kommer hem på eftermiddagen. Men jag älskar han i vilket fall.
Idag ska han faktiskt få höra på damsugaren för första gången. Hoppas han inte flyr fältet? Än så länge har jag bara sopat och skutat, samt torrmoppat golven för att han skulle hinna vänja sig sakta men sägert med ljud. Vill ju inte skrämma han et första jag gör direkt.. Skulle varit ganska taskigt. Men nu orkar jag inte hålla mig längre, mååååste damsuga!

Annars så slutade jag jobbet 15:00 så kom hem för ca 30 min sedan bara. Sitter och funderar på vad tusan jag ska käka idag.. Senare kommer Wenche så movie-night står på kvällens schema :) Annars ska vi bara slappa och göra minsta möjliga. Alla behöver faktiskt ha såna dagar någon gång!
I morgon ska jag i alla fall storhandla, ska bli gott att fylla upp kylskåper igen! Har världens längsta lista på vad jag ska införskaffa..

Ser ut genom fönstret att solen har kikat fram, helt otroligt! Mums mums, så ska sätta mig på altanen en sväng och njuta av solstrålarna som kommer. Läste föresten i tidningen idag att det bra vädret kommer tillbaks nu. Det kan gärna komma denna helgen när jag åter igen är leeeeeedig. KÄÄÄÄÄRLEK!

Nej nu ska jag ut på altanen, sedan bestämma mig för krubb innan W kommer och movie-night börjar!
Skriver nog senare igen :)



´



Föresten, grattis Issa! Visste hela tiden att du skulle fixa det, och jag visste heeelt rätt!
Nu är det inte mycket kvar. I love you!!





KISSS AND LOVVVVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0