.

2010-07-23 ☆ 12:00:46
HEJSAN!!

Sitter hemma och myser med lilla Skrutt, Daniel är på väg hem så hoppas jag hinner träffa han innan jobbet kallar. HIHI

Tänkte jag skulle dra gårdagen lite fort.. Började med att mamma ringde och väckte mig ca kl 8, då stod storhandel på schemat. Så vi drog oss in till maxi för att storhandla, blev en heeeel del kan jag lova. Sedan gick vi till mammas pizzria för att ta en lunch, mycket gott! Efter det gick vi på bergviksgatan och shoppade lite, fick med mig en kavaj, en klänning, en jack/tröja, skor, trosor, blommrukor, plånbok, eayliner.. Hm, mins inte om det var något mer? I alla fall, när vi var klara där var det väääärldens stress till grums för att jag skulle börja jobba snart. Så mamma släppte av mig hemma så jag kunde packa upp matvarorna och byta om. Sedan bara det av ner till jobbet för att averka ett arbetspass, var helt okej faktiskt.
När jag slutade plockade Elena och Erika upp mig och sedan bar det av in till stan igen?!
Men men, tur som man har fick Elena problem med bilen óch vi blev fast ute i skogen tills Sandra kom med vatten till bilen.. Väl inne i stan stannade vi i ca 5 min innan vi begav oss till grums igen för att inta kvällen i Wenches place.. Där i från har jag inga komentarer.
Sedan åkte jag och Wenche hem till mig och sov, Skrutten var HYPERAKTIV som vanligt, men han hade ju varit ensam ett tag med min lilla Skrutt så som vanligt smälter jag och kan aldrig bli arg på han.

Och idag då, mamma kom hit en sväng på morgonen, så vi käkade lite frukost och så. Sedan åkte Wenche med Hilde till stan så ni sitter jag här och funderar på vart fan jag ska börja städa. Lovar, så här stökigt har jag aldrig haft i hela migg liv. Tror någon gjort inbrott och stökat ner här, för denna röran kan väl inte jag bidragit till? :O
Städas ska det göra i alla fall så ska strax ta tag i detta, men först.. Så ska jag göra en hemlig sak, hihi!

Här kommer i alla fall lite bilder på kläderna mm jag fick införskaffat igår.
Tack mamma, du är bäst och jag ehlskar diiiig!















Måste bara berätta om plånboken.. Jag blev helt såld, besatt, gråtfärdig när jag såg den. Ni vet, alltiså en sån känsla at jag inte går förens den är min.. I alla fall, jag sa att jag hatar färgen på den så hon som jobbade på väskshoppen ringde runt till olika affärer, till sin chef mm för att kolla om den skulle kunna finnas i en annan färg. Och ja!!! Hon sa att det fanns 1 kvar i affären i vit färg, jag blev tok-lycklig verkligen. Men så kommer chefen och säger att den förmoligen blivit snodd, ja så jag var tvungen att ta den brun/röda (vilket jag tycker är helt okej nu)
Men, när jag kom till jobbet och gick in i personalrummet ligger en sådan plånbok på bordet i svart färg?!?! JA, så då har Linda köpt en sån utomlands. Snacka om otur, men som tur är tycker jag faktiskt inte att färgen är så farlig längre..

NU MÅSTE JAG STÄÄÄÄÄÄDA! Sedan klockan 15:00 är det jobbet som gäller, stänger idag så kommer hem efter 22:15 någon gång. Ha en bra dag i alla fall!

KISSSSES

Kommentarer
Postat av: Linda

Nu blev du allt bra avis eller hur??? Men som sagt, jag kan ju försöka komma ihåg att köpa med en sån till dej från Thailand i November, om jag kommer ihåg vill säga.



Härlig blogg du har.



Kram kram!

2010-07-26 @ 18:38:07
URL: http://hemmahosmini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0