.

2010-07-25 ☆ 19:13:21
Good evening sweeties!

Sitter hemma i soffan och kollar på när Daniel spelar tvspel, ovanligt att han gör det va?
Skrutten är helt galen! Han fick nyss en bit kattgodis, men varför nöja sig med en liten bit när man kan sno hela paketet liksom?!? Hm, mätt och belåten kan jag lova er att han är nu i alla fall!

Annars så har vi inte gjort någonting alls idag. Bara varit hemma och slappat och myst hela dagen. Skönt det med i bland! Ska snart dra på en movie, får se vad det blir. Jag hoppas på en riktig skräckis så man får vara lite rädd och hacka tänderna under duntäcket i soffan. Men som vanligt kommer Daniel säga så här EXAKT;
- Men man ser på film för att skratta, inte för att sitta och vara rädd hela tiden...
Visst, en poäng har han. Men om man inte skulle vara rädd när man ser på film skulle skräckfilmer aldrig skapats!
För min del gäller skräckfilmer eller "påhittade" filmer om man säger så. Typ Peter Pan ( den otecknade ofc ), Alice in wonderland ( -ll- ) , Pirates of the carribien, förtrollad... OVS! Har i alla fall ganska bred smak när det gäller filmer. Men något jag tycker är riktigt jävla tråkigt är såna filmer som Daniel skulle kunna se 24 timmar om dygnet. Typ som Robert Gustafsson filmerna ( ni vet, komikern ) Såna filmer kan han sitta och kolla på i flera dagar utan att sluta. Han skrattar tills han får ont i magen varje gång Robert eller någon annan säger något, och då menar jag verkligen gapfabbar! Ganska söt endå ;)

Men men, nog om det.. Funderar på om jag ska klicka hem en klänning på NELLY eller inte.. Får nog fundera på detta en stund så jag inte ångrar mig sen. I morgon ska jag och Daniel i alla fall in till polisen för att fixa pass för att sedan boka en reeeeeesa innom en snar framtid. FINALY! Har kollar runt på olika ställen idag. Det står mellan Grekland Rohdos, Turkiet Alanya, Spanien (Torversa) eller någonstans i Cypern. Har i alla fall kollat ut några fina hotell och så på de olika ställena. LÄNGTAR! Har pratat om detta i flera år nu. Men idag bestämmde vi oss för att nu är det fan i mig dax, nu eller aldrig!




Ni vet klänningen jag köpte här om dagen? Den har redan gått i sönder och jag har inte ens använt den än!!
"Rosetten" som sitter i midjan har släppt i fästena på ena sidan så måste sy fast den igen.
Jätte kul när sånt händer tycker jag, verkligen... TUR att det inte var något annat som hände utan att det går att fixa på egenhand så jag slipper krångla med att lämna tillbaks den och så. Eller, frågan är om jag hade gjort det endå? Jag har aldrig lämnt tillbaks något tror jag? Älskar denna klänningen så jag väntar bara på rätt väder och dag så den ska kunna bäras. Kan hålla tummarna för nästa helg kanske?

Ha en bra kväll!

KISSSSSES

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0