.

2010-07-29 ☆ 11:46:09
Förlåt förlåt förlåt för dålig uppdatering de senaste dagarna..
Men har jobbat sent och haft mycket annat för mig. Men nu sitter jag i alla fall här, nöjd och glad.
Är ledig från jobbet idag, vilket känns perry!

Denna dagen ska spenderas i lägenheten och i tvättstugan. Tvättning och storstäd står på schemat. Älskar känslan när det är nystädat här hemma. Sedan ska väl dagen spenderas i soffan med en film och lite mys. Funderar på att baka kladdkaka, det var på tok för längesedan nu!

Berättade jag att jag och Daniel var inne i stan och gjorde pass här om dagen? Fasen vilken väntetid der var inne hos polisen. Tror vi väntade en bra bit över 1 timme med endast 10 personer farmför öss?! Men men, vi fick våra pass gjorda i alla fall så det är ju huvudsaken. Väntar ivrigt på ett sms där det står att passen är klara och att vi kan hämta dom. Måste ju samtidigt in till Forex i stan för att växla in pengar till Tunisiens valuta.
IIIh, är så förväntansfull! Vill bara åka nu nu nu. Längtar verkligen så fruktansvärt mycket!

Oj , har så ointressanta saker att skriva om hela tiden. Kan passa på att berätta att ag skrev en inköpslista igår på vad vi måste införskaffa innan vi ger oss av. Fan va mycket skit det är alltså!
Detta ska införskaffas ganska snart så vi har allt klart den 18 när vi ska åka. Både jag och Daniel kommer ju jobba innan vi åker så har inte så mycket tid då att springa runt och handla o så. Nej, jag är verkligen en planeringsmänniska och därför ska det bli klart så fort som möljugt.
Hade detta varit för 5-6 år sedan hade jag redan packat min väska 7 gånger och gjort klart allt.
Jag lovar, jag packade flera veckor i förväg om jag skulle någonstans. Suget sitter ännu i men va fasen, det är 3 veckor kvar. Kan inte börja redan!

¨Till hlgen står skruvstadparken på schemat, ska bli riktigt trevligt fakyiskt!
Nej, nu tänkte jag sätta igång med städandet, skriver mer sen igen.

KISSSES


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0