•☆•*¨*•☆

2010-11-26 ☆ 21:27:04
Sitter hemma och kollar på idol. Jay är fortfarande bäst, heelt klart. Älskar hans röst!
Ska bli jävligt spännande att se vem som vinner. Hoppas självklart på Jay men om det inte blir han håller jag tummarna hårt för Minna..

Färgade ögonfransarna förut, men tror inte dom blev något mörkare.. Eller?
Ska strax fläta håret eftersom jag tänkte ha lite lockigt i morgon. Såå snyggt!
Tycker att flätat hår ger snyggast lockar. Det är även helt klart det enklaste altenativet om inte annat!

Nej, nu ska jag återgå till mitt soffmys.
Jobbar heeeeela dagen i morgon och efter jobbet åker jag direkt till stan så blir nog inget bloggande för min del.
Så tänkte passa på att slänga in ett grattis till lilla Bexi som fyller år i morgon.
Grattis gumman, JAG ÄLSKAR DIG!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0