Lördag 13/11

2010-11-13 ☆ 16:10:42
Sååå, nu var dagens arbetspass avklarat. Skönt! Känner att jag inte alls borde ha jobbat idag. Har ju berättat tidigare att kassastolarna är vääärdelösa, och det blev jag verklign påmind om idag kan man ju säga.
Skulle ju ha jobbat i morgon med men måste nog ta detta på alvar och var lugn och stilla nu när jag käkar mina mediciner. Så Veronica som är världens undebaraste hoppar in i morgon istället. Tack gumman!

Ikväll står bakpotatis och hemmagjord räkröra på menyn. Stans gott!
Väntar bara på att Daniel ska komma hem så vi kan käka..

Nej, nu ska jag vila lite!
Skriver mer sen.
KISS AND LOVE

Btw.. Glömt att berätta vad jag bestämmde mig för här om dagen ju..
I December ska jag färga håret mörkt och sätta i löshår. Tänke kanske göra det i mitten av näsa månad så det är snyggt och frescht tills nyår. Kommer bli snyggt, right?




Får alltid för mig att göra håret ljust men endå vet jag att det är mörkt jag vill ha?
Färgen ska bli lite mörkare än på bilden och längden ska bli lite ovanför brösen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0