Lördag

2010-11-20 ☆ 10:18:01
God morgon!
Är super trött men Skrutten är världens busigaste så fick inte sova längre än så här..

Gårdagen spenderades i Lövbergslila arena, jävligt lyckad kväll måste jag säga.
Vissa kunde verkligen fylla upp en arena, men inte alla.
Jay och Minna, fyfan vilka bra låtval dom gjorde igår.
Hoppas Jay vinner hela IDOL, han är verkligen den bästa någonsin!



Ska börja morgonen med att vika tvätt, super kul..
Men men, det måste göras så ingen ide att vänta med det tråkigaste till sist.
Ser även att det snöar ute.. Har en hat-kärlek till sön, konstigt nog men så är det.
Hatar: Tjocka kläder, blöta skor, snö innanför kläderna och kylan.
Älskar: Mysigt, fint och när snön kommer vet man att det snart är jul!
Ganska bra föklarat endå tror jag.. Antar att det finns fler som känner som jag?

Just ja, jag tog en snabbshopping igår. Införskaffade en kavaj, ett par jenas, en plånbok och ett par träningsskor.
Tror nog jag gillade plånboken jag köpte, det känns verkligen så. Skulle ju vara great om det kunde vara såpas bra så jag slipper mitt plånboksproblem för en liiten stund!

 Idag har jag och Daniel vait ett par i 4 år & 6 månader. Kärlken är obeskrivlig!


Dax att ta tag i tvätten nu!
BYEEEEEEE!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0