Söndag 7/11

2010-11-07 ☆ 19:27:07
Sitter och kollar på resor, vill utomlands nuuuu! Bulgarien lockar nått så in i helvete, fruktansvärt fint ställe faktiskt. Bulgarien, kreta, malta eller kroatien står på önskelistan och mins 1 av landen ska besökas 2011. GILLA!

Sitter för tillfället och skriver på min APU-rapport. Gaanska duktig som gör skolarbete på en söndag! Arbetet är snart klart faktiskt, känns bra som fan. Slipper att stressa med det i ststa minuten, känns som vi kommer ha en heel del i skolan fam till jul endå.

Ska hoppa in i duschen nu och försöka få ur pärlorna ut håret, de sitter som fasen.. Men men, om inte annat så dör jag ju inte av att ha dom i håret heller..
Senare står Beck så schemat, älskar söndagskvällarna och älskar Beck filmerna.




Dålig bild, men gårdagens look som förövrigt var röd under i stort sett hela kvällen.
Daniel spillde en Bacardi över hela mig. TUR att jag var en pirat så det var tillåtet att vara smutsig.. hahaha!



Pirat pirat pirat..

Over and out.
SMAAACK!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0