Söndag

2010-11-21 ☆ 11:53:06
Till veckan ska jag köpa julsaker och jag längtar ihjäl mig! Mamma, är du på?

Tänkte bara berätta, jag ÄR nöjd med min nya plånbok så jag ska inte köpa någon ny på ett tag. Duktigt Patrizia!

I morgon ska jag börja "smygträna" igen. Med smygträna menar jag att jag ska köra på bandet, i ca 10-15 min kanske? Bra för att kolla hur det går. Det var ju på bandet min rygg & mage sa ifrån, så lite nervös är jag. Fy va ont det gjorde, en av de värsta smärtorna jag någonsin kännt faktiskt.. Men men, nya tag får det bli!
Avslutar ju medicineringen till veckan, på fredag för att vara exakt. Känns skönt som tuuusan!



Nu ska jag väcka Daniel och sedan börja tänka på vad vi ska ta som en lite lättare middag innan jag ska gå och jobba.

Have a nice day!
Kiss and love.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0