Fredag 15/10

2010-10-15 ☆ 17:59:01
Hejsan!

Just satt mig ner i soffan efter en FULLSPECKAD vecka.. Pust, skönt att andas ut måste jag säga!
Ska snart kleta in lite färg i håret och efter det ska jag njuta av en varm och skön dusch, mums!
Började dagen med ett träningspass med Bexi och sedan bar det av till pratktiken. Har faktiskt varit en av de segaste dagarna nu faktiskt, men är väl förmodligen för jag är så seg själv..
Skulle behöva hitta på något riktigt kul i kväll, men vad fasen skulle det vara?

Införskaffade i alla fall en pälsväst förut ( självklart oäkta päls ) skit snygg, är riktigt nöjd över mitt köp!
Bild kommer så fort jag orkar föra över bilderna..

Vet ännu inte vad kvällen bjuder på, men det spörs väl senare. Idolmys eller utgång? Hm, ah det lutar mot idolmys faktiskt!

Well well, kikar nog in senare igen med blire bilder och info om vad kvällen bjuder på :)
Ha en bra kväll så länge!

PUSSS PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0