Lördag 16/10

2010-10-16 ☆ 17:18:43




- Nya västen



- Nya skor, totalt förälskad!



- Bexi & Skrutten



- Mysig höstbild!

Såå, ser ni vad som händer? Jag håller på att ladda upp lite nya bilder nu faktiskt.. Tummen upp för mig!
La in 20.000.000 bilder på datorn känndes det som, så såsmåning om kommer det ju fler.

Jobbat sedn 11:00, stressig dag! Men nu är jag hemma och håller på med maten. Potatisgratäng står på menyn idag. Synd bara att jag är så jävla dålig på att göra det. Fattar inte varför jag aldrig får till det? 1 enda gång har jag gjort en bra & god gratäng, BRA JOBBAT!

I kväll vet jag inte riktigt vad som händer. Är fortfarande sugen på utgång, men har inte riktigt bestämmt mig än. Vet i alla fall att jag ska käka, duscha, göra mig i orning och sedn sjunga singstar!! Älskar singstar!!

Nu ska jag fortsätta med maten, håll tummarna för att jag ska få till gratängen den här gången.
Ha en ra kväll :)

PUSSS PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0