Lördag 9/10

2010-10-09 ☆ 16:28:26


Började dagen med en timme på gymmet och sedan åkte jag och älsklingen upp till mamma & co en sväng och käkade middag. Mums för kycklingpaj säger jag!
Har just diskat och städat lite, så nu sitter jag och inväntar Issa!
Senare bär det av till C & R, så får se vad kvällen bjuder på. MOHAHAHA!!!

Skruttis försöker bryta sig in i fiskmat-paketet för att käka upp fiskarnas mat, ganska sugen väl?
Sedan har han kommit på att han ska ligga och gömma sig i Daniels bag för att hoppa upp och skrämmas när någon går förbi, man får ju lådsas att man blir rädd i alla fall så Skrutt blir nöjd..  MIN KÄRLEK!

Nu ska jag hoppa in i duschen.
Ha en bra kväll.

Mamma och Bex, glöm inte bort tisdag morgon nu!!

PUSS PUSS PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0