Måndag 4/10

2010-10-04 ☆ 18:05:23
HALÅ!!!

Ime back!! Nu fungerar äääntligen allt igen, finaly!
Shit va skönt det känns att sitta här vid datorn igen, har verkligen saknat att blogga..
Till att börja med 0730-453347 är nr som jag använder mig av nu för tiden. Anledningen till att ett mess inte gått ut till er är att jag helt enkelt inte varit helt säker på om jag skulle ha det numret eller inte..

Well, vart ska jag börja?
Första dagen på praktiken stod på schemat idag. Helt okej faktiskt! Så nu kommer jag inte till skolan på 5 veckor, hur nice är inte det om jag får fråga? ;)
Så när jag kom hem gjorde Daniel mat, super gott!
Ska bara smälta maten lite till sedan ska jag ut på en power walk och efter det väntas tv-tväll hos C & R, i like it!

Oj, har inte skrvit på så länge att jag har för mycket i skallen för att ens få ut det, hahah!
Skrivr garanterat mer senare :)

KISS KISSS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0