Torsdag 21/10

2010-10-21 ☆ 18:11:10

Just käkat pasta med carbonara, king som tusan på att göra det!
Annars så har jag varit på IKEA en sväng idag, hittade allt och ingenting. Köpte i alla fall inget kul, väntar tills min kärlek kommer hem så vi kan åka dit och shoppa ihjäl oss! MOHAHA!!
Sedan har jag tvättat ( tränat armar för 3 år framöver ) fyfan va fungt det är att bära tvätten, helt sjukt.
Fick i alla fall allt tvättat, förutom 2 mattor. Så gaaanska nöjd över mig själv måste jag ju säga att jag är.
När jag tvättat klart tog jag en promenad bort till gymmet och spenderade ca 45 min där tills C & R frågade om jag skulle med till ö&b, självklart hängde jag på! Handlade en chokladtomte, mums!

Nu ska jag hoppa in i duschen, sedan ska jag äta min cholkladtomte!
Kvällens ska förövrigt spenderas hos C&R framför Robinsson, me like me like me like...

I morgon kommer min kärlek hem med, ääääääntligen!! Saknat ihjäl mig :(

Just ja, har jag föresten berättat att mamma köpt en balklänning till mig?
Skit snygg faktiskt! Bild kommer icke komma än på ett tag dock, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. MOHAHAH! Den är i alla fall mörkrosa, figursydd, axelbandlös och har släp.
GE MIG STUDENTEN är allt jag säger.

PUSSSSSSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0