Torsdag 7/10

2010-10-07 ☆ 22:08:23
Hejsan!

Sitter återigen i soffan för proppa skallen full med teori, pust!
Körde på ett 60 min träningspass förut, fyfan va skönt det va måste jag säga. Svettigare har jag aldrig varit i hela mitt liv, ett bra tecken kanske? Bokade även boxningen för morgon dagen. Ska bli riktigt kul faktiskt.

Har önvingskört i KD idag, gick väl sådär..
Annars så var jag på risk1an i morse. Tycker faktiskt att det va ganska intressant, men dock drygt som tusan. Den skulle ju kunna trängas ihop på en timme.. Men men, nu är den avklarad i alla fall. CHECK!

Nej, nu måste jag plugga och sen ska jag krypa ner i sängen med mina två älsklingar :)
Ha en bra kväll.

KISSSS AND LOVE


Trött & nyduschad & nytränad



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0