Söndag 24/10

2010-10-24 ☆ 17:54:02

Kan börja med gårdagen.. Jag och Bexi drog in till stan med mamma för lite shopping och storhandel. Fick mig väääärlden snyggaste klänning ( tror faktiskt det är min nya favorit ) även en tröja, smycken, broch ( rosabandet i silver ) och lite skämtsaker till lägenheten. Känner mig riktigt nöjd i alla fall.


Klännning


Tröja


Örhängen


Armband


Saltkar


Sugrör

Well, lite bilder blev det ju i alla fall..

Idag vaknade jag upp med min kärlek för första gången sedan förrra helgen, undeeeerbart!
Så idag har vi varit i stan och kikat lite på allt möjligt, mysigt som fan!
Daniel blev störtförälskad i en soffa, faktiskt skitsnygg!
Men blev nästan ingenting införskaffat idag. Bara en jävla massa växter, fasen va snyggt det är att ha!

Senare står enbaaaart mys på schemat, Daniel åker ju i morgon igen :(
Tur att han åker i morgon och inte idag som det var planerat från början.


Kärleken till dig är obeskrivlig. Finns ingen bättre människa än min stora kärlek DanielLehn.
Visste ni föresten att vi har varit ett par i 5 år till våren? UNDERBART!

Nu ska jag fixa i ordning lite..
Have a great night!
KISS AND LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0