Fredag 3/9

2010-09-03 ☆ 16:30:12






Sååå, lite mer bilder från Tunisíen.
Även fast jag inte trivdes i landet måse jag verkligen säga att jag saknar det. Alltså själva grejen att vara utomlands om ni fattar. Fyfasen va underbart!

Har varit i skolan hela dagen. Så fruktansvärt jobbigt nu när vi har långa fredagar. Vi är ju vana att sluta runt 12 på fredagar annars. ( Har gjort det i 2 år )
Men idag slutade vi slutadade sist på hela skolan tror jag. Var inte en kott kvar när vi gick :O
Snart ska jag bege mig av till jobbt för av averka ett arbetspass. Fyfasen, hur ska det gå med min huvudvärk?
Ni måste nog önska mig lycka till...

Well, även i morgon står ju jobbet på schemat och då är det öppnande av affären som gäller... Så i morgon blir det nog inget bloggande för min del ( tråkigt nog ) för när jag slutar ska jag hem, käka, göra mig i ordning och sedan blir det utgång. Taggad till max! hahah





Min lilla sötnos som är såååå busig nu! KÄÄÄRLEK ♥

Ha en toppen kväll!

KISSS AND LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0