Lördag 11/9

2010-09-11 ☆ 15:47:52

IGÅR:
Kan börja med att halkbanan gick jätte bra, tummen upp för mig! (Y)
Sedan spenderades kvällen till mesta dels med Johanna, trevligt trevligt.

IDAG: Har varit uppe i Borgvik och firat morfar på 75 års dagen. Grattis till han! Och även grattis till mormor som med hade fyllt år idag om hon varit vid liv.

För tillfället håller jag på och städar, byter gardiner, plockar bort sommargrejer mm.. Skönt att göra lite ändringar faktiskt.


Köket med nya gardiner. Ut med de svarta och in med de vita, ohyess!

 

Nu ska jag fixa något att sätta för balkongdörren så den kan stå öppen... Skrutten är ju inte alls sugen på att hoppa upp på bordet och sedan hoppa ner för balkongen, inte alls.. Så nu för tiden har inte balkongen använts så mycket ska jag säga er. Men som sagt tänkte jag fixa detta nu så vi kan ha dörren öppen i bland. Älskar att få in frisk luft i vår lilla lägenhet!

Tänkte ta mig en liten promenad om ett tag med. Wenche, om du läser detta kan du ringa mig så tar vi en walk ihop.

Nej nu ska jag fortsätta, annars blir jag fast här i 20.000 år..

KISSSSS AND LOVE





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0