Måndag 20/9

2010-09-20 ☆ 13:14:18
Till att börja med är mitt internet paj, alltså det fungerar inte över huvudtaget.. Men ska försöka fixa detta innom en snar faramtid, jag lovar! Även min mob har fått fnatt. Men idag ska jag fixa nytt nr så ni kan få tag på mig igen.

Annars så har min helg varit lugn, alldeles för stilla för min del... Bara suttit inne hela helgen, förutom när jag var på dop för världens sötaste Nova. Men men, sådana helger är väl välbehövliga dom med?

Idag är det prcik 1 vecka kvar tills jag och Bexi hoppar på bussen och åker till Ullared och shoppar ihjäl oss. Gach va jag längtar! Rensade ur garderoben igår så nu finns det mycket plats över till nya saker.

Under veckan ska jag plugga, jobba, gå i skolan MM..  
Ja, alltså inget speciellt vad jag har planerat än. Men ska försöka få in lilla mammi till stan på en fika, fruuuktansvärt längesedan nu!

Nej nu slutar lektionen så måste lägga in datorn.
Ha en bra dag/kväll. Ska göra allt jag kan för att fixa internett så fort som möjligt.

PUSSS PUSSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0