Onsdag 22/9

2010-09-22 ☆ 11:42:13

Sitter och kollar på Djurkyrkogården ¹. Otroligt bra film ( även fast den är gammal som gatan )
Hittade en väska i Bexis rum förut som jag ska sno med mig hem, mums! ska även gå på jakt efter en plånbok som jag vet att hon har någonstans. Elak jag är.. Nej men har faktiskt plockat ur massa kläder, väskor, smycken och en plånbok som Bex ska få frossa i. Som jag nämnde tidigare i veckan har jag ju rensat ur garderoben..

Well well well.. Ska kolla klart på filmen, sedan ska jag och mamma snart röra på oss ner mot Grums igen.
När jag kommer hem ska jag mysa med lilla Skrutt, aww min älskling!

Just ja.. Mobilproblemet jobbar jag på för fullt! Men hittar ingen opratör som passar mig.. Men ska kolla vidare på detta idag. Funderar på om jag ska lämna in mig mobil på uplåsning eller om jag helt enkelt ska skita i det?
Gillar ju mobilen skarpt, men mitt abonemang fungerar ju inte riktigt som det ska.. Hm, ah får fundera på detta lite till faktiskt!

I morgon kommer min kärlek hem!!! Älskar dig Daniel ♥

HHHave a nice day bitches!

KISSS AND LOVE






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0