Onsdag 8/9

2010-09-08 ☆ 23:17:46
Hej.
Din bokning till Ullared 27/9 är noterad. Påstigning sker vid Nyängs rasta i grums kl. 02.15. Betalar gör ni när ni går på bussen.
Mvh Marlén

-Bexi, hoppas du är taggad och beredd på att plånbokens storlek ska minska en heeel del!

Ligger i sängen och myser i mitt älskade duntäcke, fyfasen va jag älskar det!
Jag är verkligen super trött men kännde att jag var tungen att slänga in ett kvällsinlägg innan jag somnar.
Jobbade som sagt under kvällen idag för er som har glömmt det, så jag har faktiskt en anledning till att vara världens tröttaste människa just nu..
I morgon står skolan på schemat igen, sedan har jag min " egokväll " som jag tänkte börja med varje torsdags. You know, powerwalk, solning, hårinpackning, peeling och tvmys, RUBBET.. Känns verkligen att i alla fall 1 sån kväll i veckan behövs. Och torsdagar passar mig utmärkt!
Speciellt denna veckan så jag kan lugna ner nerverna lite innan jag ska göra halkbanan på fredag morgon :O

Nej, shit va trött jag är. Nu ska jag sova!

SLEEEP TIGHT. KISSSSSSES


Kommentarer
Postat av: bea :-D

Woho, längtar!!!! :-D

2010-09-09 @ 08:53:23
URL: http://btrygg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0