Söndag 12/9

2010-09-12 ☆ 10:13:41
Redan söndag. Helgerna går på toook för fort!

Just kommit in från en morgonpromenad runt elljusbanan med Wenche och Loke, and it feels good!
Satan vad jag gillar promenader har jag märkt. Jag blir så avslappnad och på bra humör när jag varit ute och gått en liten sväng. Pricken över I:et hade ju självklart varit att avsluta promenixen med att lägga sig i ett sssolarium i några minuter.. Men detta skippade vi idag faktiskt. 

Så nu sitter jag hemma, super pigg och på bra humör. Har inte ens hunnit få ont i huvudet än, vilket jag haft konstant i flera flera flera veckor. Så gissa om det känns skönt!
Vet inte riktigt vad dagen bjuder på idag.. Får se vad min kärlek säger snart när jag ska väcka han.

Men men.. Var ju a alla fall hos C & R igår och kollade film. Och jag måste bara säga WOW! Det var en ny "skräckfilm" som faktsikt var bra! Helt otroligt. Tyckte mer att det var en Thriller jag men, shit the samt.. Otroligt bra faktiskt. Mins inte vad den heter nu men det ska jag kolla upp.




I kväll står i alla fall mys framför tvn på schemat. Ärligt, vad annars har man söndagskvällarna till?
Haha, på tal om just söndagskvällar.. Mamma kör på mys framför tvn redan runt 15 tiden varje söndag hon.. Kanske borde börja köra på det jag med?

Skriver mer senare.

KISSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0