Tisdag 28/9

2010-09-28 ☆ 08:55:23

Hejsan..

Sitter i skolan och är sjukt trött. Typ sovit 6 timmar sedan i söndags? Ah, det säger sig väl själv..
Gårdagen spenderades i Ullared med Bexi, mysigt som tusan! Fick en hel del inhandlat, men mestadels skit tror jag haha! Var i alla fall en lyckad tripp med mycket skratt kan jag säga.
Kommer absolut att göras om!

Vet ni vad? Jag har fortfarande inte fixat mitt internetttt.. Vet inte heller när jag kommer göra det eftersom jag är kass på allt som har med elektronik att göra.


Min vecka ser ut typ såhär..
Idag: skola och sedan jobb.
I morgon: Skola och träning
Torsdag: Egodaaaay!
Fredag: UTGÅÅÅÅNG!
Lördag: Arvika marten?
Söndag: Tokmys hela dagen

Ha en bra dag!
Nu ska jag göra ett läxförhör i Engelska.

KISSSS AND LOOOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0