Torsdag 2/9

2010-09-02 ☆ 19:56:21

Nu så! Äntligen lärt mig hur jag lägger in bilderna på datorn. Så nu mina kära vänner bjuder jag på några bilder från Tunisien. MEN, ignorera de felande datumen på vissa kort. Mycket störande att det blev så på bilderna, men vad kan vi göra åt det nu?





















Ja, det var några i alla fall. Skulle ta så fruuuuuktansvärt lång tid att lägga in alla..

I alla fall så är jag hemma och slappar. Har städat lite, bokat tvätttid, tagit en långpromenad och bättrat på brännan lite. Allt detta har jag hunnit med sedan jag kom hem från skolan. Underbart skönt att bara slappna av och göra det man vill hinna med på en dag.

Ska snart ta tag i lite pluggande innan duschen väntar..
I morgon står skolan och jobbet på schemat, såå där har ni min fredag..
Men men, snart lördag och då är det al in som gäller!!

Ha en toppen kväll, har faktiskt inte tid med nu.

KISSSSS AND LOVVVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0