Torsdag 9/9

2010-09-09 ☆ 14:39:00
Bexi, you know that i love you! ALWAYS!!!
Du vet att du alltid är välkommen hos mig. Du behöver aldrig fråga om du kan komma, utan bara kom. Allt mitt är ditt, det vet du. Även om vi inte bor under samma tak kan du ringa, komma när du vill. Du vet att ni alla är sååå fruktansvärtvärdefulla för mig och jag kommer alltid finnas vid din/er sida. PUSS på dig gumman!
Btw, snart drar vi ju iväg på en liten tripp du och jag. Och gissa om vi ska shoppa! ;)

Sitter och väntar ut tiden på bildlektionen, har inte speciellt mycket att göra just nu så sitter bara och kikar runt på datorn. Idag är det som sagt min egodag. Så stan med min kärlek blir som sagt, sedan ska jag ta en powerwalk och efter det ska jag sola. Låter underbart eller hur?

Imorgon kommer mamma tidigt till mig, eftersom hon ska köra mig till halkbanan, iiiih nervös så in i!!
Så ja, till morgonen blir det väl lite mysfrukost och så antar jag.

Såå, nu ska jag försöka göra något vettigt.. Men vad?

KISSSS KISSSS











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0