Fredag

2011-04-08 ☆ 23:12:32
Just landat hemma efter en kväll hos Catti & Richard. Årets första grillning stod på menyn idag, gissa om det var det godaste någonsin! Fyfan va jag älskar grillad mat!

Förövrigt så har jag fått en sak avklarad i skolan idag (opponering) tror jag det heter? Har "bara" ca 8 arbeten/prov kvar att göra.. Gissa om jag måste ligga i de två sista veckorna som kvarstår av skolan. (Resten av tiden som är kvar fram till studenten är vi på praktik) Så ja, det är nu eller aldrig som det gäller! Känns helt sjukt att vi är inne på våra två sista riktiga skolveckor någonsin.. Shit va fort gymnasietiden har gått.

Well, nu ska jag i alla fall hoppa in i duchen. Jobbar 15-22:15 både lördag & söndag denna veckan, kul va?
Önskar er i alla fall en toppen helg.
KISSS AND LOVE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0