Måndag

2011-04-11 ☆ 19:45:38
Just kommit in efter en långpromenad med Catti i det underbara vädret!
Mår verkligen så mycket bättre på sommaren och våren. Känns som humöret byts ut när årstiderna skiftar. Någon som håller med? Hoppas bara att värmen håller i sig så vi snart kan ta emot försommaren med öppna armar!

Förövrigt så har jag & Bella utfört vårt projektarbete idag, känns riktigt gott att ha det gjort och är faktiskt riktigt nöjd över resultatet. Allt började som en soppa men det hela slutade skit bra. Nu fattas bara den skriftliga rapporten.. Det tar verkligen aldrig slut med pluggande nu på slutet!!!

Efter skolan åkte jag i alla fall hem och letade som en tok efter en nyckel som är spårlöst försvunnen... Känns piss men vad mer kan jag göra än att vända ut och in på lägenheten? Well, sedan stod i alla fall jobbet på schemat tills ca 17:00. Så, där har ni min dag ganska kortfattat. Har er dag varit bra?

NU SKA JAG FAKTISKT HOPPA IN I DUSCHEN & PEELA KROPPEN.
HA EN TOPPEN KVÄLL! PUSSS & KRAAAM






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0