Måndag

2011-04-18 ☆ 22:47:34
Herregud! Inte bloggat någonting på 4 dagar, bra gjort Patrizia Trygg!
Förlåt mig!! Men jag har verkligen inte haft tid.. Har jobbat, gått i skolan, umgåts med mina fina vänner och njutit av vädret så mycket som jag kunnat. Dator & bloggande har tyvärr inte funnits i skallen på mig de senaste dagarna.
Men denna veckan ska det bli skärpning. Jobbar bara i morgon, torsdag & söndag, annars är jag ledig resten av veckan. Bra va? Går även bara i skolan i morgon och på onsdag innan jag tar ett välförtjänt påsklov, uuuh va underbart det ska bli!! Ska verkligen njuta av ledigheten ska ni veta.

Dagen har bestått av skola, jobb och masssvis av tid ute i det fina vädret. Är inne i en promenad period nu, älskar verkligen att vara ute och gå när det är fint väder. Tro det eller ej, men har även börjar springa lite då & då! Duktigt va?

 

Tunikan orkar jag inte ta kort på för nu ska jag krypa ner i sängen!
KISS AND LOOOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0