Onsdag

2011-04-27 ☆ 15:06:43
Just städat ur garderoben (PÅ RIKTIGT OCH ORDENTLIGT) Brukar alltid säga att jag ska göra det men så polckar jag bara undan lite tills jag anser att det är klart.. Duktigt va? Men nu gjorde jag det skit bra faktiskt! La alla skor i lådor, fixade underkläderna, hängde upp alla klänningar, plockade i hopp alla väskor OSV! Kastade även en hel sopsäck med massa kläder och skit som varken jag eller Daniel inte använder. Dagens stora insatts!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan kila bort till Desiree en snabbis innan jag börjar jobbet 18:00. Ni får i alla fall ha en toppen fortsatt eftermiddag & kväll!


Kommentarer
Postat av: :-D

Men petra, jag vill ta över dina gamla kläder ju!! :-(

2011-04-27 @ 20:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0