Torsdag

2011-04-14 ☆ 18:01:35
Försöker jobba undan lite skolarbeten, dock blir jag distrahetad av det fina vädret!
Skriver i alla fall om Benjamin Franklin som önske-uppgift i Historia. Efter jag skrivit om honom är jag faktiskt klar i historia kursen, bra va? Jävligt bra med tanke på att vi bara har 11 dagar kvar som kommer spenderas i skolan fram till studenten!! Fattar ni hur sjukt det är? 11 dagar, det är ju ingenting! Idag när jag och Bella satt och räknade på detta känndes det helt sjukt & overkligt.. Vi tar studenten snart!!! Så här ser tiden ut fram tills studenten:

v 16 MÅNDAG-SKOLA TISDAG-SKOLA ONSDAG-SKOLA TORDAG-LEDIGT FREDAG-LEDIGT
V 17 LOV
V 18 MÅNDAG-SKOLA TISDAG-SKOLA ONSDAG-SKOLA TORSDAG-SKOLA FREDAG-SKOLA
V 19 PRAKTIK (JOBB FÖR MIN DEL)
V 20 PRAKTIK (JOBB FÖR MIN DEL)
V 21 PRAKTIK (JOBB FÖR MIN DEL)
V 22 MÅNDAG-SKOLA TISDAG-SKOLA ONSDAG-SKOLA
V 23 MÅNDAG-LEDIGT TISDAG-LEDIGT & BAL ONSDAG-LEDIGT TROSDAG-STUDENT

UUUUUU-NDERBART VA?!

Nej, nu får jag inte tappa fokus här! Vad jag egentligen ville kika in för att skriva är en förklaring till varför mitt hår är lite orange.. Jag håller nu på att få det super blont så jag sedan ska kunna lägga i en askblond färg som är min naturliga hårhärg för att slippa greja och dola med det så mycket. Som de allra flesta redan vet är inte min hårbotten den allra rockigaste, därför vill jag få fram min naturliga hårfärg så det bara kan få vara som det är utan att jag måste färga det var och varannad dag för jag får utväxt osv. Sedan är det även så att mitt schampo som jag använder tar bort färgen från håret, så en mörk färg är inte speciellt lätt att hålla mörk måste jag säga.
Såå, nu har jag förklarat mig.. Dock lite rörigt skrivet va? HAHAHA!
Men men, ska i alla fall hem till världens bästa mamma i morgon och hon är jätte duktig på detta med färgning och såna saker så hon ska få hjälpa mig att ordna upp detta. Jag är inte speciellt bra på att välja färg och sånt. Någon som vet en bra blondering som tar bort organga/gula toner? TACKSAM FÖR SVAR!

Nu ska jag i alla fall fortsätta med mitt arbete om the only and only one, Benjamin Franklin ;)
Ha en toppen bra kväll i alla fall!
KISS AND LOVE



Dock lite muppig bild, men det är faktiskt efter första färgningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0