Torsdag

2011-04-28 ☆ 16:34:53
Inte varit hemma på hela dagen typ.. PUST! Men nu är jag i alla fall hemma så nu ska jag hänga upp massa kläder och sedan ska jag faktiskt ta en promenad i det fina vädret. Hade tänkt att jag skulle gå till gymmet idag, men vem vill vara inne och träna när solen står högt på himlen? Inte jag i alla fall!

Förövrigt så är min helg planerad!
Fredagen
kommer spenderas med världens bästa lilla syster. Träning, solning och massa mys står på schemat. Sedan på lördag ska jag jobba mellan 11-15 och efter det blir det utgång med massa goa girls som gäller!
söndag ska jag ta en lång sovmorgon innan jag åter igen ska ner till jobbet 14:30 och vara där tills 22:15.
Så, där har ni min helg kortfattad och bra! Låter som jag kommer få en bra helg va?

Måste bara berätta om världens bästa sak som vi börjat med på jobbet.
Vi har nu mera en salladsbar där man kan göra sin egna sallad, vilket är skit bra! Där kan man välja mellan massa saker som man vill lägga i sin sallad. Det allra mesta finns i salladsbaren så salladerna blir helt efter egen smak! Priset sätts efter hur mycket salladen väger, tror det är ca 109 kr/kg. Detta är verkligen en toppen bra sak som jag tror kommer gå sååå bra! GO ICA!

Ha en bra fortsatt dag!
KISS AND LOOOVE


(BILDEN ÄR TAGEN FRÅN GOOGLE)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0