lördag

2011-08-20 ☆ 10:56:09
Gårdagen bestod av soffhäng med älsklingen och en godispåse. Älskar fredagsmys! ;)
Var även inne på FOREX och växlade pengar, skönt att det är fixat nu! Börjar känna mig lite smått stressad med allt om jag ska vara ärlig. Men men, i övermorgon drar vi och jag klagar inte på att komma ner till värmen!

Nu ska jag strax kila över till orrby för att köpa frukost, är hungrig som tusan!
Sedan ska vi upp till Borgvik för att hämta Bex och köra henne till jobbet då M&M inte är hemma. Och efter det, ja då ska vi till segmon där alla Daniels kusiner är för att umgås, grilla OSV. Låter helt okej va? Ohja!

Ha en toppen dag!
KISS AND LOVE /P








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0