lördag

2011-08-06 ☆ 09:38:23
Till att börja med vill jag säga ett stort grattis till Börje Lehn (Daniels pappa) som fyller år idag!

Sedan kan jag även passa på att be om ursäkt för att jag inte bloggade nbågonting igår.. Men hade en så sjukt dåligt dag, värsta på länge! Är så otroligt trött på människor, fattar inte hur vissa tänker när dom öppnar sin fula mun och verkligen spottar ut massa skit. Fyfan, finns verkligen folk till prcis ALLT!

Kvällen fick i alla fall spenderas hemma med en stooor godispåse och en helt okej film, underbart va? Känns verkligen skönt med hemma kvällar ibland. Speciellt efter ett X antal tuffa arbetsveckor! Men men, endast 2 veckor kvar på tills jag tar 1 veckas semestar och drar till Kreta med min underbara kärlek. LÄNGTAR!


Nu ska jag göra mig i orning! Ha en toppen dag.
MAASSSA KÄRLEK /PATRIZIA JOHNNA TRYGG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0