onsdag

2011-08-17 ☆ 11:59:08
Har luggit i sängen mer eller minder ända tills nu. Var upp en sväng och käkade frukost och så men annars har jag haft en riktigt slapp morgon. Skönt om ni frågar mig med tanke på att jag ska iväg till jobbet sen och jobba tills 22:15.. Gillar inte att jobba kväll, verkligen inte! Jobbat mycket hellre morgon så jag kan komma hem i tid och få någonting gjort under resten av dagen. När man börjar runt 14-15 tiden blir det automatiskt att man inte hinner föra någonting speciellt. Men, jobbar inte kväll speciellt offta så får väll stå ut antar jag! ;)

Som ni kanske förstår händer inte så mycket mer idag, är hemma igen vid 22:30 och då är det bara kvällsmat och sängen som gäller. Sedan står jobbet på schemat 10:00 i morgon igen sörrni!

Nyvaken tjej med favvo klockan på!
 

Ha en toppen dag!
KISS AND LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0