söndag

2011-08-07 ☆ 11:21:56
God morgon! Underbart att sova lite längre idag, välbehövligt med om inte annat!
Min dag ska spenderas genom att göra minsta möjliga, känner för att slappa mig igenom hela dagen. Vad ska ni självla göra? Mysigt att bara lalla runt hemma i en one piece och se på film hela dagen, det kallar jag en prefekt söndag! Vädret gör ju faktiskt detta tilllåtet för alla, så passa på ;)


Vad tror ni, är sommaren över nu? Börjar vädret vända och gå mot höst? Det tror jag i alla fall. Absolut, ännu finns det säkert en del soliga dagar kvar. Men jag tror nog att hösten faktiskt är på G. Både bra och dåligt om ni frågar mig. Jag älskar sommaren och värmen sammtidigt som jag tok-älskar höstens kyla och dess charm. Finns det någonting mysigare än massa tända ljus, några goa mjuka filtar och en hel soffa fylld med kuddar? Nej, faktiskt inte! Så ja tack, hösten är välkommen från min sida i alla fall. Jag har faktiskt inte hunnit med att njuta av denna sommaren i vilket fall, så allt det tar jag igen om 2 veckor när vi åker utomlands och bara njuter av solen.
                

                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0