Tisdag

2011-08-09 ☆ 16:01:05

Har en otroligt dålig dag idag. Är verkligen jätte trött och sliten.. Känner mig lättstött och konstant iriterad.. Hatar verkligen dåliga dagar men alla måste ha dom någon gång. Ska strax knäppa på en film och sova en stund, brukar bli mycket bättre då faktiskt. Sedan ska jag faktiskt ut på en springrunda har jag tänkt mig, hurtigt va?

Är jätte sugen på att internetshoppa med, men har lovat mig själv att hålla mig tills jag ska till ullared i början på nästa månad. Hur många tror att mitt löfte till mig själv kommer hålla? Jag är osäker i alla fall hahah! Men, kika gå ju alltid..

Nej, nu ska jag leta upp en bra film och bädda ner mig i soffan.
Skriver mer senare.
KISS AND LOVE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0