Tisdag

2011-08-16 ☆ 14:47:28
Klockan är innan 15:00 och jag har slutat för dagen. Känner mig som Gud!
Vill ni veta vad jag ska göra nu när jag har massa timmar till godo? Jo, jag ska storstäda här hemma. Ska damsuga, skura, putsa fönster, damma, rensa garderoben, kassta massa skit som jag inte vill ha kvar osv osv. Skönt att ha detta gjort så vi kan välkommna hösten när vi kommer hem från kreta. Åker ju liksom på måndag. Ska även börja ställa fram lite ljuslyktor mm, vilket är sjukt mysigt att tända på kvällarna som börjar bli otroligt mörka. Ska alldeles strax plugga in datorn i tvn och dra igång musiken på hörsta volym. UNDERBART när man städar.

Tack till lilla Bex som tog mina timmar mellan 15-22:15 idag så jag har tid till lite annat. När du kommer hem i kväll blir det mys! I lav jo!

Skriver mer sen!
KISSS AND LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0