tisdag

2011-08-16 ☆ 19:49:44








Förebild på sminkbordet


Efterbild på sminkbordet


Duktig tjej? Ger mig själv en klapp på axeln!
Rensat ut sjukt mycket kläder ur min garderob, närmare sagt en proppfull ikea-kasse. Har även rensat ur jätte mycket smycken, hårsaker, värmetänger mm. Nu är jag helt säker på att mamma & Bexi blir glada! Har städat i stort sett hela dagen. PUST!

Här är även en bild på maten jag gjorde idag. Jag vet, det ser inte gott ut alls på bild men för att var ärlig så var det verkligen skit gott! Blev faktiskt förvånad över hur gott det var.. Recept på detta finns i veckan ica-blad som kommer i postlådan varje vecka. Jag har även tillsatt lite mer saker för att få den exta god.






KISS AND LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0