Andra advent, mys-söndag!

2011-12-04 ☆ 19:21:22
Bilder från gårdagen som spenderades i Göteborg med Mamma & Bex!

















Gårdagens inköp (som jag dock inte orkar ta kort på):

-Åkpåse till bebisen
-En svart enkel klänning/tunika
-Mascara
-Läppglans
-Halsduk
-Julklapp till mamma
-Väggdekor
-pyssel saker

Idag passade jag faktiskt på att baka pepparkakshus medans älsklingen grejade och fixade med sin bil. Blev faktiskt nöjd över resultatet! Visst är det mysigt med julsaker?




Daniels mamma & pappa har nyss varit här och kollat in nya lyan. Självklart lyckades jag soma i soffan medans dom va här, ganska trött tjej va? Nu ska jag plocka i ordning lite innan jag ska lägga mig i badet. Beck står som vanligt på söndagskvällarna på schemat, vilket gillas skarpt från min sida. Kvällen kommer alltså spenderas i soffan under duntäcket, känner mig lite halv dålig idag. Har huvudvärk, är lättstött, trött som tusan och är allmänt hängig.
 Ni får i alla fall ha en toppen kväll.
Skriver mer i morgon igen när jag vaknat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0