Dan före doppardan!

2011-12-23 ☆ 10:13:57

Har med stora kliv gått in i gravid-vecka 30, vilket känns toppen. 10 veckor kvar till BF, dvs 10 veckor kvar tills vi får träffa vår lilla skatt som är såååå efterlängtad. Går inte en minut utan att jag tänker på hur mysigt det ska bli att ha en liten prinsessa här hemma att mysa med i soffan. Underbar tanke som snart får upplevas! ♥

Idag står i alla fall förberedelser inför julen på schemat. Jag måste hitta kläder som jag kan ha i morgon, jag ska göra manikyr, hårinpackning, smöja mig med brun utan sol, göra klart det sista här hemma OVS. Sedan i eftermiddag/kväll bär det av till Daniels familj där vi ska spela på uppesittarkvällen, samt fira Daniels mamma. Bra dag va?

I morgon är det ju som alla vet julafton, tro det eller ej! Jag är lite besviken på att all snö försvann, hade i alla fall velat ha lite vitt på backen i morgon. Det höjer trots allt julstämmningen massor!

Gårdagens inköp:

Fotoram som bebisen ska göra hand/fotavtryck på ena sidan av.


Halsband som lätt "piffar upp" en svart tråkig klänning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0