Förlåt!

2011-12-28 ☆ 10:07:16
Jag vet att jag bloggat dåligt på sista tiden, men datatid har helt enkelt inte funnits. Igår var jag i stan med B och försökte hitta mig en nyårsklänning, men såååååklart inte! Finns verkligen ingen klänning som sitter bra nu, vilket är super tråkigt. Vill ju liksom kunna göra mig i ordning och se bra ut trots att jag är gravid. Ska göra ett sista försök med klänningsletande idag! Var även hos barnmorskan igår, lika mysigt varje gång. Bebisen växer och hjärtat slåt som det ska. Dock fortsätter mitt järnvärde att sjunka, en hel del med.. Så nu har jag i alla fall köpt nya järntabletter som jag hoppas ska styra upp det hela!

Dagen i ära ska spenderas genom att plocka, städa, kolla efter en klänning och sedan i kväll ska jag jobba veckans sista pass. Jobbade måndag i stället för torsdag denna vecka, så i morgon är jag leeeedig! Passar mig helt perfekt så jag kan göra i ordning och packa lite in för helgen som ska spenderas i kungshamn med goa människor.

Nu ska jag käka frukost.
Sedan ska jag ladda upp bilder på nya inköp osv, jag lovar!

LOVE YOU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0