Juldagen

2011-12-25 ☆ 12:01:12
Hoppas ni alla haft en bra & mysig julafton, det har jag i alla fall! Julen spenderades med familjen från både min och Daniels sida. Fick jätte mycket fina julklappar som vi båda är super nöjda över. Man längtar verkligen efter julafton hela året, tråkigt nog rusar dagen förbi snabbare än någon annan dag. Sedan är det helt plötsligt 365 dagar kvar till nästa jul. För min del gör det ingenting att årets julafton rusade förbi. Nu längtar jag bara tills nästa år, som ska för första gången firas med vår lilla prinsessa! Hur mysigt kommer inte det bli på en skala tror ni? Vi ser verkligen fram emot att handla massa leksaker osv, vilket jag vet att även våra familjet gör! I min familj har vi aldrig haft småbarn med i bilden så en liten bebis är verkligen speciellt och otroligt välkommen! Endast 10 veckor kvar, sedan är hon äntligen äntligen äntligen här! 

Dagen i ära ska spenderad med Tomas & Sandra, samt barnen såklart! Ska bli mysigt, sooom vanligt. Nu ska vi strax fixa i ordning lite lunch. Trots all mat igår känns magen tommare än någonsin, vilket är skit jobbigt. Nu för tiden när jag blir hungrig blir det verkligen på riktigt. Mat är då ett stort måste, på stört!

Bilder osv kommer lite senare.
Ha en jätte bra fortsatt julhelg!
Massa massa kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0