Julklappshandel

2011-12-19 ☆ 21:37:46
Nu så, alla julklappar är fixade!

Många timmar spenderades på Bergvik, men lika förbannat kom jag hem utan en nyårsklänning.. Det är verkligen inte lätt att hitta en klänning, som sitter snyggt, inte är för stor/liten/lång/kort när man inte ser ut som man brukar.. Jag vet ju exakt vad jag passar i och inte, dock är det inte lika lätt att vara så kräsen när man är gravid. Sitter klänningen bra i brösen är den för liten i magen, är klänningen lagomt kort sitter den för hårt i midjan OVS.. Men jag har bestämt mig, jag ska ha en snygg klänning på nyår! Dvs, jag måste in till stan en gång till denna vecka. Nästa vecka har jag fullt upp heeeela veckan, pus och stön! Då står både jobb, barnmorska, föräldrakurs, sjukgymnast på schemat. Sedan åker vi ju faktiskt nästa fredag, vilket jag verkligen ser fram emot.

Nej, nu ska jag käka kvällsmat. Köttbullemacka står på menyn, mumms!
Ha en toppen kväll i alla fall.

Massa massa kärlek /P


Min underbara nyårsklänning från förra året, gud va jag älskar den!
Visste ni föresten att jag ska ha som mål att komma i mina gammla klänningar på min 20 års dag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0