Karlstad

2011-12-11 ☆ 17:30:28
Vi löste problemet med akvariet ganska bra faktiskt. Vi köpte ett nytt, större och bättre. Vi har pratat länge på att köpa ett större åt våra små fiskar men det har inte blivit av förens idag. Skönt att ha det ur världen!



Fick även med oss lite annat hem, bla en babymobil till lillans säng. Den är sååå gullig! Längtar efter att sätta på den söta bebismusiken när hon ska ligga och sova där i sin lilla säng. Visst va den enkel men ändå sååå mysig?





Nu ska jag damsuga innan jag ska slänga mig i badet. Eftersom det är söndag står BECK och soffhäng på kvällens schema. Skönt att ha en dag i veckan då man endast myser & slappar på kvällen! Måste dock iväg till affären innan dess för att köpa moröter & dipp, vilket är min absoluta favorit nu för tiden. Ska även värma glögg till detta, fyfan va underbart gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0