Läkarbesök & matlagning

2011-12-14 ☆ 13:13:12
Läkarbesöket slutade med en förlängd sjukskrivning (50%). Så nu ska jag ringa jobbet och meddela detta så jag vet vad jag har för arbetstider under kommande veckor. Ska även ringa sjukgymnasten och boka tid där igen.

Sitter och funderar på vad jag ska göra för middag idag.. Någon som har förslag? Är jätte sugen på stuvade makaroner, dock så har jag failat på varje försök under sista tiden. Det går verkligen i perioder detta med matlagning. Vissa månader är man en kock, en stjärna i köket medans andra månader vet man knappt hur man kokar nudlar.. Kanske bara är jag men så är det faktiskt! Trots detta lutar det nog åt ytterligare ett försök med dessa stuvade makaronerna. Man ska ju aldrig ge upp, visst?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0